نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از نقل و انتقالات یوونتوس

آخرین اخبار از نقل و انتقالات یوونتوس

هفته های زیادی به پایان فصل در رقابت های معتبر اروپایی باقی نمانده و شایعات در مورد خرید و فروش بازیکنان، از همین الان در رسانه های اروپایی آغاز شده است. در ادامه نگاهی به آخرین اخبار در مورد نقل و انتقالات تیم یوونتوس ایتالیا خواهیم داشت.

 

جانلوکا دی مارتزیو یکی از برترین کارشناسان نقل و انتقالات فوتبال اروپا امروز تایید کرد که یوونتوسی ها با متئوس پریرا ستاره ی با استعداد تیم کورینتیانس برزیل به توافق رسیده اند و او به زودی معرفی خواهد شد. البته هنوز جزئیات دقیقی در رابطه با رقم دستمزد این بازیکن منتشر نشده است.

 

رسانه های اروپایی مدعی شدند که اکسل ویتسل به زودی تیم خود را معرفی خواهد کرد و باشگاه های یوونتوس، میلان، اتلتیکو مادرید و والنسیا به صورت رسمی خواهان جذب وی شده اند.

 

به نظر می رسد ماترین کاسرس در پایان فصل تیم یوونتوس را ترک خواهد کرد و باشگاه ناپولی در ایتالیا یکی از جدی ترین تیم های خواهان وی می باشد.

 

منابع نزدیک به تیم یوونتوس اعلام کرده اند که سران یووه در انتظار تصمیم پل پوگبا و مشخص شدن وضعیت موراتا هستند تا بر اساس آنها برنامه ی کامل فصل بعد خود را پی ریزی کنند و در صورتی که پوگبا حاضر به ماندن با تیم یوونتوس به مدت یک فصل دیگر باشد، آنها استراتژی خود را حفظ خواهند کرد اما در صورتی که پوگبا تصمیم به ترک یووه بگیرد، آنگاه سران یووه برنامه های دیگری را معرفی خواهند کرد.

 

کاندروا ستاره ی ایتالیایی یکی از بازیکنانی است که احتمال می رود در پایان فصل تیم خود را تغییر دهد و همین موضوع سبب شد تا شایعات پیوستن دوباره ی او به یوونتوس مطرح شود.

 

انگلیسی ها اعلام کردند که سران چلسی تمایل زیادی برای بازگرداندن کوادرادو ستاره ی کلمبیایی به تیم خود دارند و این موضوع شرایط را برای یوونتوسی ها سخت خواهد کرد و شاید به دنبال جانشینی برای وی باشند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: